iPhone toob ikka veel Apple’le sisse rohkem kui kaks kolmandikku ettevõtte müügitulust, kuid investorid näevad, et tulevikus tuleb firma peamine kasum hoopiski muljalt.
Eelmisel kuul tuli
Apple välja uue, väiksema
iPhone SE mudeliga, mille kõige üllatavam omadus oli selle hind, mis algab 399 dollarist. Sellel aastal oodatakse ka uue, iPhone 7 väljatulekut, millest loodetakse suurt müügihitti. Kasumlikkusele keskendunud investorid aga arvavad, et ehk oleks õigem keskenduda millelegi muule kui vaid iPhone'ile kui ettevõtte suurimale tuluallikale.
Credit Suisse analüütik Kulbinder Garcha märkis, et Apple’i teenusteäri peaks oma kasumitootlust suurendama aastaks 2020; see omakorda on oluline argument firma aktsiate ostmiseks. Carcha seadis Apple’i aktsia hinnasihiks 150 dollarit, mis on 35% võrra rohkem kui eilne sulgemishind 111,12 dollarit.
Garcha sõnas, et iTunesi ja iCloudi tarkvara marginaalid Apple Musicu ja teleteenuste kujul on väga kõrged võrreldes riistvaraga. “Teenusteäri on kasulik nii marginaalidele kui vabale sularahavoole,” sõnas Garcha.
Apple’i teenuste - AppleCare garantiiprogramm, app store’i müük, muusika ja raamatud - müügitulu kasvas fiskaalaasta esimeses kvartalis 26% 6,1 miljardile dollarile. Teenusteäri kasv aitab ettevõttel suurendada oma portfoolio mitmekesisust, hajutada riske ning mitte looda vaid hitt-toodetele.
Apple’i aktsiad on sellel aastal kasvanud 5,6%; ettevõtte väärtuseks on praeguse seisuga ligikaudu 100 miljardit dollarit, tehes selle kõige väärtuslikumaks firmaks üldse.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.